Cikkek önmasszázs témában

Masszázshenger – Ilyet válassz, így használd!

“A sportban mindent kipróbálok, ami jó a testemnek, lelkemnek.” – Ez munkatársunk, az aktívan sportoló Szabados Mónika mottója. A tánctól, a kardió sportokon át, a súlyzós edzésekig igazán sokféle mozgásformát űz Móni, de minden sportolása után figyel a regenerálódásra, így a masszázs hengerezésről sem feledkezik meg. Miért érdemes a hengerre is időt szánni? Megosztja veled gyakorlati tanácsait.

Tovább olvasok

Te szoktál nyújtani? Ezentúl biztosan nem hagyod ki!

Edzés alatt mindenki a saját sportjának gyakorlását érti, de magán a program végrehajtásán túl másra már nem igazán figyelnek. Nincs idő, meg nem is fontos, valamint teljesítmény szempontjából nem szembetűnő. Gondolhatnánk, amíg el nem kezdünk visszaesni. Vagy kisebb súlyokkal guggolni. Vagy görcsölni. Vagy felriadni éjszaka arra, hogy fáj a hátunk. Szóval lássuk, miért is fontos a nyújtás, mint a fentiek megelőzésének egyik esszenciája.

Tovább olvasok