Cikkek önmasszázs témában

A hengerezésről szakszerűen – 2. rész

A cikk első részében áttekintettük, hogy miért nélkülözhetetlen a regeneráció minden sportoló számára, és hogy miért nem érdemes lecsípni ezt az igen fontos szakaszt az edzéseink után. A sorozat 2. részében Góg Anikó, korábbi triatlon olimpikon, szemelyi edző, humánkineziológus, a nemrég megjelent Újra én -edzés a várandósság alatt, szülés után című könyv szerzője, az IWI Nemzetközi Fitnesziskola tanára kalauzol minket tovább az SMR hengerek és önmasszázs világában.

Tovább olvasok

A hengerezésről szakszerűen – 1. rész

SMR henger – ezt a kifejezést lassan már annyian ismerik, mintha azt mondanánk, hogy KFT, ABC vagy BKK. Csak egy felkapott trendről beszélünk? Vagy a hengerezésnek, önmasszázsnak valóban sok áldásos hatása van? Erről olvashattok az alábbi cikkben, ami vendégírónk, Góg Anikó „tollából” született.

Tovább olvasok

Masszázshenger – Ilyet válassz, így használd!

“A sportban mindent kipróbálok, ami jó a testemnek, lelkemnek.” – Ez munkatársunk, az aktívan sportoló Szabados Mónika mottója. A tánctól, a kardió sportokon át, a súlyzós edzésekig igazán sokféle mozgásformát űz Móni, de minden sportolása után figyel a regenerálódásra, így a masszázs hengerezésről sem feledkezik meg. Miért érdemes a hengerre is időt szánni? Megosztja veled gyakorlati tanácsait.

Tovább olvasok

Te szoktál nyújtani? Ezentúl biztosan nem hagyod ki!

Edzés alatt mindenki a saját sportjának gyakorlását érti, de magán a program végrehajtásán túl másra már nem igazán figyelnek. Nincs idő, meg nem is fontos, valamint teljesítmény szempontjából nem szembetűnő. Gondolhatnánk, amíg el nem kezdünk visszaesni. Vagy kisebb súlyokkal guggolni. Vagy görcsölni. Vagy felriadni éjszaka arra, hogy fáj a hátunk. Szóval lássuk, miért is fontos a nyújtás, mint a fentiek megelőzésének egyik esszenciája.

Tovább olvasok