Cikkek motiváció témában

Jóga, mint kiegészítő sport? – Futás és jóga

Az interjúsorozat folytatódik! 🙂 Egy igazán izgalmas párosítás a futás és a jóga. Sok alkalommal gondoltam már én is rá, hogy ez a két sport milyen tökéletesen kiegészítheti egymást. Kitartó és szorgalmas embernek tartom magam, főleg, ha sportolásról van szó, de sajnos a futást eddig akárhányszor, akárhogyan próbáltam, nem sikerült megkedvelnem…szerencsére azonban vannak emberek, akik felismerték mindkét sport nagyszerűségét, itt van például Csikós Szilvia kolléganőm, akivel a két sport kapcsolatáról beszélgettem.

Tovább olvasok

Jóga kánikulában

A nagy májusi esőzések után, végre beütött a jó idő! Nem is akárhogy, rögtön a melegrekordok dőlnek meg minden nap. Ilyen időben természetes, hogy valahogy megcsappan az ember mozgás iránti kedve, ekkor fontos azonban leginkább a tudatosság! Nem szabad ilyenkor sem az egésznapos tétlenséget választanunk, meg kell erőltessük magunkat és az egészségünk érdekében, ha nem is minden nap, de heti 2-3 alkalmat be kell illesztenünk az ütemtervünkbe. A jóga pedig kifejezetten jó választás a nagy hőségben is.

Tovább olvasok

Teljes testes irodai jógagyakorlás pár percben

A mai rohanó világban, a folyamatos napi mókuskerékben hajlamosak vagyunk elfeledkezni a testünkről, elnyomjuk jelzéseit, segélykiáltásait. Pedig a mondást biztosan mindenki ismeri: „Ép testben, ép lélek”. Éppen ezért egy kis segítségként összegyűjtöttem pár az irodában, székünkön elvégezhető, frissítő jógagyakorlatot.

Tovább olvasok

Jógázz a szabadban!

A tavasz valahogy mindig a test és lélek megtisztításáról és energizálásáról szól. Ebben a cikkben most egy-két tippet osztok meg arról, hogyan frissüljünk fel tavasszal a szabadban.

Tovább olvasok

A világ legszebb sportja

Alig két hónap múlva indul az új tájfutó versenyszezon. Ha épp a téli alapozásod felénél tartasz és motivációra van szükséged, jó helyen jársz. Ha pedig gondolkozol azon, hogy kipróbálod ezt a sportot, bemutatom neked, miről is szól a tájfutás, és milyen képességekre kell szert tenned, hogy jó legyél benne.

Tovább olvasok

Sportolj az egészségedért – motiváció minden napra

A testünk vágyik a mozgásra, ez biztos. A mozgáshiány betegségek kialakulásában játszhat szerepet. Mondhatnánk, hogy a sport mindenre gyógyír. A mindennapi stressz mellett nehéz megszerezni ehhez a kellő motivációt. Ez a rövid kis írás összegyűjti nektek, miért is érdemes hetente minimum 2-3 órát sporttal tölteni.

Tovább olvasok

Ha unod a futást…

A futás unalmas. Fájdalmas, uncsi, meleg van, hideg van, fáradt vagyok, álmos vagyok, sokat dolgoztam, most megy épp egy jó műsor a tévében, meg amúgy is bolond, aki fut. Ha néha téged is utolér a motiváció teljes hiánya, és legszívesebben beülnél egy üveg nutellával a tévé elé, miközben az életeden rágódsz, akkor az alábbi tippek talán neked is segítenek abban, hogy a futás mégse legyen olyan szörnyű.

Tovább olvasok

Jógázz párban! Jóga nem csak párkapcsolatban élőknek

A “páros jóga” kifejezés hallatán sokan azt hiszik, hogy csak és kizárólag párkapcsolatban élők számára kitalált jógatípusról van szó.
DE! ez ebben a formában tévedés.
A párosan jógázáshoz csupán két személy kell, akik lehetnek baráti, rokoni és akár társas kapcsolatban is, tehát a lényeg, hogy valamilyen ismeretségről már szó legyen.
A cikkben néhány otthon is bátran gyakorolható, páros jógapózt mutatunk be. 🙂

Tovább olvasok