Cikkek Magas Tátra témában

Kutyával a Magas-Tátrában, 6. – Csorba-tó – Poprádi-tó és vissza

Magas-Tátrában eltöltött vakációnk a végéhez közelít, utolsó aktív napunkra valami kímélő útvonal volt tervben. Addigra már elég sok kilométer volt a lábunkban, és nem kevés métert másztunk meg felfelé, jól esett a gondolat, hogy könnyebb túrára adjuk a fejünket. A Csorba-tótól a Poprádi-tóig sétáltunk, majd onnan vissza.

Tovább olvasok

Kutyával a Magas-Tátrában 5. – Csorba-tó – Lorenz-hágó

Idén nyáron kivételesen elmentem én is nyaralni, és jó szokásomhoz híven kutyástul tettem. Baráti társasággal és két beauceronnal a Magas-Tátrában töltöttünk el egy hetet, rengeteg élménnyel gazdagodva. A sorozat ezen részében a Lorenz-hágó megmászásáról, a hetünk legnagyobb kalandjáról mesélek.

Kutyával a Magas -Tátrában 2. – Találkozás a Tátrával

Idén nyáron – életemben először – volt szerencsém a Magas-Tátrában túrázni, eltölteni ott egy fantasztikus hetet. Természetesen magammal vittem két kutyámat is (a négyből), ami feldobta az egész csapat hangulatát, és nem kevés kihívás elé állított minket. Megérkezésünk is tartogatott új élményeket, először látni kétezres csúcsokat felejthetetlen emlék marad.

Tovább olvasok

Kutyával a Tátrában – Mit vinnék magammal egy magashegyi túrára?

Idén nyáron eltöltöttem egy hetet barátokkal a Magas-Tátra szlovák részén. Ez idő alatt rengeteget túráztunk, megjártunk 2000-es csúcsokat, rengeteg olyan élményt, tapasztalatot szereztem, ami nagyon új volt számomra, és szeretném megosztani ezt mindazokkal, akik kezdőként hasonló, magashegyi túra gondolatával kacérkodnak.