Triatlon – Egy sport, ami irtóra fáj, de irtóra élvezed!

A féltávú Ironman versenyen 1,9 km úszást, 90 km kerékpározást és 20 km futást kell teljesíteni. Mindegyik versenyszámot egymás után, pihenés nélkül kell végigvinni és a depózási idő is beleszámít a versenyidőbe. Munkatársunk, Fejes Dóra, másfél évvel ezelőtt határozta el, hogy teljesíti e távot. Kemény edzése után idén júniusban az 575 Keszthely Triatlonon állt rajhoz.

Tovább olvasok

Segítsd futásoddal a daganatos gyerekek gyógyulását!

Az Őrzők Alapítvány munkatársai és önkéntesei azért dolgoznak, hogy a Tűzoltó utcai Gyermekklinika onko-hematológiai részlegén kezelt daganatos és leukémiás gyermekek gyógyulási feltételei javuljanak. Most te is tehetsz gyerekek egészségéért, és ehhez csupán sportolnod szükséges. Szabó-Princz Orsolya, az Őrzők Alapítvány elkötelezett munkatársa mutatja be az alapítvány futónagykövet programját.

Tovább olvasok

Irány vissza az usziba!

Rohamosan közeleg az iskolakezdés. És ha már iskola, akkor az úszásoktatások időszaka is. Általános iskolában már kötelező az úszásoktatás, és nagyon jó dolog. Hiszen, ha profin nem is tanulnak meg úszni a gyerekek ennyi idő alatt, legalább a vízbiztonságuk kialakul. Ha szeretnénk csemetéinket felruházni, de nem akarunk rengeteg pénzt rákölteni, akkor itt van hozzá pár tipp.

Tovább olvasok

Hasznos tippek kezdő lovas szülőknek #2 – Pénztárcabarát kezdőszett

Díjugrató versenyzőként, valamint szakmabeliként ötödik éve dolgozom a kereskedelemben, mely alatt rengeteg szülővel volt alkalmam hosszabban-rövidebben beszélgetni. Ezekből a tapasztalatokból született a következő cikksorozat. Remélem, hogy sokak indulását megkönnyítheti, a kezdeti információéhséget csillapíthatja, valamint segíthet elkerülni néhány gyakori buktatót. Fogadjátok szeretettel!

Tovább olvasok

Gyógytorna 1.-0 Rehabilitáció

Nem mindig úgy történnek a dolgok, ahogy mi szeretnénk, és pillanatok kérdése lehet egy egész szezon elbukása. Nehéz a felállás és újra el kell indulni. Olyan ez, mint egy érzelmi hullámvasút, ezért íródnak ezek a sorok. Hogyan lehet visszatérni a sporthoz szalagszakadás után, milyen a rehabilitáció folyamata, hogyan néz ki a gyógytorna? Elmondom, velem hogy történt.

Tovább olvasok

Tollaslabdázna a gyerek?

Biztosak lehetünk abban, ha tollaslabda edzésekre visszük csemeténket, akkor a tanév közben garantált a teljes testes elfáradása. A tollaslabda egy olyan sport, ahol minden porcikánkat alaposan megmozgatjuk, akár már egyetlen foglalkozás alatt is. Hogyan készüljünk fel az első alkalmakra? Mit kell mindenképpen beszerezni? Ezzel kapcsolatban adok tanácsot.

Tovább olvasok

TOP 5 tanács hobbi futóknak – Ezt válaszd, ha most kezdesz futni!

Egyre többen választják hobbijukként a futást, sőt, sok iskolában is lehet ezt választani délutáni sportfoglalkozásként. Azonban futó legyen a talpán, aki nem sokall be a rengeteg friss ingertől és információtól, ami kezdőként kivédhetetlenül rázúdul. Elsőként a legfontosabb, hogy legyen megfelelő cipőnk, technikai ruházatunk és gondoskodjunk a folyadékpótlásról!

Tovább olvasok

Ultrafutás – Frissítés

Egy nagyon fontos és nélkülözhetetlen részhez értünk. Minél hosszabb egy megmérettetés, annál nagyobb szerepe van a jó frissítésnek. – Az ultrafutásról szóló cikksorozatunk következő részében egy megkerülhetetlen témáról, a frissítésről számol be a tapasztalt ultrafutó, Borbás Tibor Szabolcs.

Tovább olvasok

Ugorjunk fejest a mélyvízbe! – Iskolakezdési termékajánló úszáshoz

Mindjárt vége a nyárnak és új szelek járnak. Sokan vagyunk, akik édesanyaként, édesapaként újra és újra átéljük ezt. Gyermek egyre csak halad, mi pedig ott állunk mellette és támogatjuk. Tesszük amit kell, álmokat és vágyakat elégítünk ki, és közben kőkeményen dolgozunk rajtuk is, hogy ne adják fel! Még ha nehéz, és még ha fáj is, a végén úgyis büszkék leszünk rájuk, és talán ők is magukra. Legyünk velük a sportban is! Ebben a cikkben megmutatom, miket szereztünk be kamaszlányom úszóedzéseihez.

Tovább olvasok
További cikkek