Aerobik edzés nyáron

Eléggé kaotikus volt eddig az időjárás, lehangoló volt ez a sok eső, de végre itt van a nyár! Magas hőmérséklettel érkezett, de hát ezt vártuk eddig. Na de ilyenkor sem maradhat el a sportolás. Bikini alakot nem nyáron csinálunk, de a szinten tartás is fontos. A feszültséget is le kell vezetni valahogy, főleg aki olyan helyen dolgozik, ahol a nyári időszakot nagyon meg kell tolni. :)

Őrületes meleg a teremben

Én is járok aerobikozni, de meg kell, hogy mondjam, őrületes meleg van a teremben. Ezen úgy segít a terem, ahova járok, hogy van bent egy hatalmas ventilátor. Ez kellemes tud lenni, ha jó helyen állsz. Ami nagyon fontos ilyenkor, az a hidratáció. Rengeteg víz edzés után. Nagyon figyeljetek a folyadékpótlásra, mert iszonyatosan igényli a szervezet és a bőr  a vizet. Félelmetesen izzadok egy-egy edzésen, de a jó érzés ilyenkor sem marad el!

Figyelj a folyadékpótlásra edzés során és azt követően!

Nagyon ajánlom a csuklópántot kiegészítőként

Természetesen ilyenkor előveszem a rövidnadrágom és a legvékonyabb trikómat, hogy minél kevesebb ruha legyen rajtam. Így is, úgy is rád izzad, de egy kényelmes rövidnadrág sokat segít a probléma megoldásában. Én használok csuklópántot is. Imádom, mert ha nincs időd a gyakorlatok között megtörölközni, akkor csak simán beletörlöd az arcod és máris komfortosabb a mozdulatsort folytatni. Nálam ez a kiegészítő elengedhetetlen és nem csak nyáron. Csak ajánlani tudom! Edzés közben nem szabad sok folyadékot inni, de egy jó kis kulacs elengedhetetlen 1-1 korty miatt egy kisebb pihenés alatt.

Nyáron a rövidnadrág, trikó vagy sportmelltartó-top is megfelelő ruházat tud lenni teremben

Otthoni edzés

Ha nem szeretnél terembe menni, akkor otthon is tudsz kardió edzést végezni. Az interneten számos szuper videót találsz. Előveszed a fitneszszőnyegedet, esetleg kisebb kézisúlyt vagy lábsúlyt, átöltözöl kényelmesbe és már mehet is az edzés. Talán komfortosabban  fogod érezni magad, hogy egyből lefürödhetsz a saját fürdődben edzés után.

Kitartást a hőségben végzett mozgáshoz!

Sebők Bianka

Sebők Bianka

Lassan másfél éve aerobikozom intenzíven. Régen versenyszerűen táncoltam, konditerembe jártam, volt egy aerobik időszakom is, de időközönként váltogattam a sportokat.... Még több

Észrevételed, kérdésed van?

Csapatunkat hobbi és intenzív szinten sportolók is alkotják. Így mi is átéltük, milyen kezdőnek lenni egy teljesen új mozgásforma kipróbálásakor, vagy új célokat kitűzve rendszeres sportolókká válni. Nyugodt szívvel írj nekünk, hiszen egy cipőben járunk​!​