Látogatóban a Fouganza hazájában – Egy hét az új fejlesztések jegyében

Április elején másodszor tisztelt meg a lehetőség, hogy termékképzőként kiutazhassak a Fouganza márkához az évente megrendezésre kerülő nemzetközi "képző képzésre". Itt lehetőségem nyílt személyesen találkozni azokkal a termékmérnökökkel, akik nap mint nap azért dolgoznak, hogy a Fouganza termékek évről évre szembetűnő pozitív változásokon menjenek át.

Minden évben másik helyszín, idén egy western ranch-ot idéző lovas létesítmény

Bizonyos pozíciókban teljesen természetes, hogy az ember felül a repülőre, és a munkájával kapcsolatosan messzire utazik. Velem ez most fordult elő másodszor, ennek megfelelően nagyra értékeltem, és körülbelül úgy vártam, mintha legalábbis nyaralni mennék. Pedig agyilag elég fárasztó volt, mégis nagyon élveztem. A Fouganza anyanyelve a francia, tehát ezek a képzések franciául zajlanak. Ezért ilyenkor általában nemzetenként egy szinkrontolmács is beleteszi áldozatos munkáját a siker érdekében. Mariettával már másodszorra utaztunk ki kettesben, képviselve kicsi hazánkat. A tavalyi események hamar összekovácsoltak bennünket, ezt csak megtetézte, hogy egy napon születtünk. Idén már összeszokott csapatként indultunk neki, és én is tudtam, hogy mi vár ránk. A kintiek azt kérték, vigyünk western kalapot, és valami nemzetünkre jellemző ételkülönlegességet. Mivel a kalapot esélytelen lett volna bezsúfolni bármelyik poggyászba, így utaztunk át fél Európán. 🙂

Megkezdődött a nemzetközi képzés

A képzők közössége, akár egy nagy család

Számomra hihetetlen jó érzés volt ennek a nagy egésznek a részeként jelen lenni. Átélni az utazást, real time követni a tavaly megismert képző kollégákat, látni, ahogy repülők szállnak fel, majd érnek egymás után Belgiumba, onnan pedig bérelt autók indulnak, hogy a szélrózsa minden irányából – egy időpontban találkozhassunk egymással a helyszínen és mosollyal az arcunkon üdvözöljük egymást. Imádok vezetni, ez kint is nagy élmény volt. A nyitómeeting előtt még volt alkalmunk letesztelni a Decathlon applikációt is, mellyel megkerestük a közeli áruházakat, kiválasztottuk a legközelebbit, és jól megnéztük. Százhúsz lineárméter lovaglás az olyan dolog egy Fouganza képzőnek, amit sokáig megemleget…

Ők mind a kollégáim

Az arcok szinte mind ismerősek voltak. A megnyitó után csoportokra osztottak bennünket, és minden csoport megkapta a következő napokra szóló programot. Este egy nemzetközi svédasztalos állófogadást követően egy fergeteges hangulatú line dance zárta a napot. Kockás ing, és weszkókalap, ahogy az egy ranchon illik. Igen, ők mind kollégák…

Közös tereplovaglásra is vendégül láttak minket

Ezután a munka következett

Négy napunk arról szólt, hogy négy nagy termékcsoportról hallgassunk meg négy előadást, valamint egyet a márka öt éves stratégiájáról, melybe azért még egy közös tereplovaglás is belefért. Ami különösen tetszett tavaly is, és idén is, az az, hogy nagyon sokat adnak a vásárlói visszajelzésekre, valamint a mi véleményünkre is. Mivel minden képző lovas, releváns módon tudjuk segíteni a munkájukat, és örömmel teszteljük is az új termékeket, tesszük ezt idén is a kint kapott technikai nadrágokkal, hogy aztán használható tanácsot tudjunk adni a vásárlóknak is a shopfloor-on, valamint a saját országunkban dolgozó kollégáinknak is az általunk tartott képzéseken. Merthogy ez alapján frissítjük a képzői anyagunkat évről évre, gyakorlatilag hazahozzuk az újdonságokat. Nagyon koncentráltam, hogy a körülöttem egyszerre hallható hat nyelv ne zavarjon meg abban, hogy minden lényeges dolgot leírjak, és ezáltal megörökítsek.

Európa Fouganza képzői

Négy nap után én úgy elfáradtam, mint négy tízórás szombati napon együttvéve, pedig “csak ültünk és jegyzeteltünk”. Mégis, a rengeteg információ, melyet agyam válogatás nélkül fontosnak ítélt, megtette a hatását. Egy feladat még hátra volt. Eljuttatni minden itthonról kimenő észrevételt, kérést és javaslatot a megfelelő helyekre, a megfelelő kollégákhoz, ezúton is köszönöm Mariettának a rengeteg segítséget! Hozzáteszem, senki mást nem kísért el a tolmácsa még lóháton is! Bőven kiérdemelte a helyi idegenvezető titulust is, annyira otthonosan mozog külföldön, ami nekem már nem egyszer volt megnyugvás. Már most várom, hogy jövőre újra mehessünk, ahogy azt is, hogy az általunk látott prototípus termékek jövőre, és két év múlva az áruházakba kerüljenek. Le fogtok ülni. Az biztos.

Vinnay Patrícia

Az életemnek célt és igazi értelmet adó, abszolút „flow” érzést a nyeregben és a lovak mellett találtam meg. Frissen érettségizett,... Még több

Észrevételed, kérdésed van?

Csapatunkat hobbi és intenzív szinten sportolók is alkotják. Így mi is átéltük, milyen kezdőnek lenni egy teljesen új mozgásforma kipróbálásakor, vagy új célokat kitűzve rendszeres sportolókká válni. Nyugodt szívvel írj nekünk, hiszen egy cipőben járunk​!​